Klient chce mieć wpływ

W tym roku jeszcze mocniej będzie widoczny trend bezpośredniej współpracy pomiędzy operatorami restauracji pracowniczych a klientami. Kluczowe będzie nie tylko wsłuchiwanie się w ich potrzeby, ale także dawanie im możliwości udziału w kształtowaniu np. jadłospisu czy koncepcji funkcjonowania restauracji. W Samsic Bistro wiemy jak ważna jest komunikacja z klientem dlatego do swobodnej wymiany myśli, uwag i pomysłów stosujemy aplikację „Oceń Danie”, która wprowadza nową jakość w zakresie wymiany informacji klient – dostawca usług.

Comfort food

To trend, który kilku lat króluje na rynku i nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić. Jako klienci restauracji ciągle smaków kojarzących nam się z czymś przyjemnym, czymś co znamy z przeszłość, dzieciństwa, czymś co, sprawia, że spożywanie danego dania poprawia nam humor, przywołuje miłe wspomnienia.

Kuchnia wielką globalną wioską

Nietypowe połączenia kuchni polskiej z kuchniami ze wszystkich stron świata będą zdecydowanie w tym roku królować na naszych talerzach. Dobrze znane smaki zestawione z kulinarnymi odkryciami z dalekich podróży podbiją nasze podniebienia w 2025 roku.

Świadomość, a nie moda, czyli odpowiedzialne podejście do diety wege

Osoby będące na diecie wegetariańskiej są coraz bardziej świadome tego, jak w odpowiedzialny i zbilansowany sposób należy komponować posiłki, tak aby dostarczały odpowiednich wartości odżywczych. To wszystko powoduje, że trend wege ciągle ewoluuje, a z naszej strony jako restauratorów wymaga ciągłego doskonalenia naszej oferty.