Samsic Polska dostarczy pakietowe rozwiązania w zakresie usług porządkowych, wsparcia administracyjnego, obsługi recepcji, mail room’u i helpdesk w warszawskiej lokalizacji kluczowego klienta z branży FMCG.
W minionym czasie siedziba naszego klienta przeszła dużą metamorfozę. Nowoczesne, designerskie biuro o powierzchni 6,5 tys. m² to nowa wizytówka firmy, o którą trzeba należycie dbać.
Dlatego firma doradcza reprezentująca właściciela po raz kolejny zaufała SAMSIC Polska, powierzając jej dostarczenie najwyższej jakości usług związanych z obsługą powierzchni biurowych.
SAMSIC Polska jest częścią francuskiej, międzynarodowej grupy SAMSIC świadczącej ponad 160 multiserwisowych usług w 27 krajach na całym świecie. Polski oddział grupy specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanych usług porządkowych, outsourcingu wybranych procesów magazynowych, usług związanych z recepcją i administracją biura, utrzymaniem terenów zewnętrznych, obsługą restauracji pracowniczych oraz innych aspektów związanych z zarządzaniem i utrzymaniem nieruchomości.
– W SAMSIC Polska najważniejsi są ludzie. Głęboko wierzę, że to dzięki zaangażowaniu całego zespołu naszej firmy, ich profesjonalizmowi, innowacyjnemu podejściu i wszechstronności, dziś możemy pochwalić się kolejną współpracą z jedną z największych globalnych marek – komentuje Agnieszka Stefanowska CEO Poland, Czech, Slovakia.
To kolejna lokalizacja tego klienta, w której SAMSIC Polska świadczy wszechstronne usługi porządkowe i obsługi biura.